Korte omschrijving
24 – 40 uur, regio Arnhem
Wil jij bijdragen aan het verzuim- en gezondheidsbeleid van midden- en kleinbedrijven en onze MKB klanten daarin adviseren? Heb jij een gezonde dosis lef en krijg je energie van relatiebeheer en het ontzorgen van klanten? Dan ben jij bij De Arbodienst aan het juiste adres!
Als MKB Adviseur ben je de belangrijkste schakel voor onze grote groep MKB klanten (<100 medewerkers). Met een landelijk team aan MKB adviseurs, is ons doel om de klant het gevoel te geven dat zij aangesloten zijn bij de kleine arbodienst. Wij houden de lijnen kort, houden van snel schakelen, werken met vaste contactpersonen en zijn maximaal ondersteunend aan de MKB ondernemer. Als MKB Adviseur heb je persoonlijk contact met de klant waarin je direct actie kunt ondernemen. Daarnaast hebben wij de voordelen van het werken in een grotere organisatie, waarbij wij vanuit onze basisdienstverlening maximaal kunnen sturen op preventie en duurzame inzetbaarheid.
Jouw nieuwe baan
Als Adviseur Arbeid en Gezondheid MKB ben jij steun en toeverlaat voor MKB klanten en bied je meer dan alleen verzuimbegeleiding. Als MKB specialist ben je een sparringpartner voor de ondernemer waarbij je op locatie aanwezig bent om de ondernemer te adviseren op het gebied van verzuim, preventie en duurzame inzetbaarheid.
Wat ga je doen?
• Je bent vast aanspreekpunt voor de MKB ondernemers in jouw regio;
• Je hebt telefonisch contact met de ondernemer en de medewerker;
• Je bent regelmatig bij de ondernemer op locatie aanwezig voor de ondersteuning bij het voeren van (verzuim) gesprekken;
• Je pakt de regie in de samenwerking tussen werkgever, medewerker, medische lijn en andere betrokkenen zoals verzekeraars;
• Je bent adviseur op het gebied van RI&E en PAGO;
• Je adviseert en ondersteunt maximaal in het verzuim en re-integratieproces;
• Je hebt contact met verzekeraars en volmachthouders;
• De MKB-adviseur maakt onderdeel uit van één van de regio teams en werkt daarin nauw samen met andere adviseurs en andere (medisch-) professionals.
Wat breng je mee?
De Arbodienst is op zoek naar iemand die lef durft te tonen en zich herkent in de visie van de organisatie. Je komt te werken bij een ondernemende groep; dit is op je lijf geschreven!
Daarnaast:
• Ben je in het bezit van doorzettingsvermogen en ben je ondernemend;
• Houd jij je niet vast aan standaard procedures en protocollen, maar denkt juist out-of-the-box;
• Vind je het leuk om veel op locatie bij de klant te zijn;
• Heb je uitstekende communicatieve vaardigheden en ben je klant- en kwaliteitsgericht;
• Heb je een representatieve uitstraling;
• Heb je een dienstverlenende en collegiale instelling;
• Heb je minimaal HBO werk- en denkniveau;
• Ben je minimaal 24 uur beschikbaar (geen twee opeenvolgende dagen vrij) en in bezit van rijbewijs B.
Wie zijn wij?
De Arbodienst is onderdeel van paraDIGMA groep : de moedermaatschappij met meerdere opererende labels, gespecialiseerd in duurzame inzetbaarheid. De labels van paraDIGMA groep werken nauw met elkaar samen. Met 900+ geweldige collega’s maken we het verschil op gebied van mens, werk en gezondheid door heel Nederland. Wij zijn ondernemend, hebben passie voor wat we doen, stimuleren anders denken en geven vrijheid om jouw eigen pad te volgen.
De Arbodienst is een gecertificeerde arbodienstverlener met regiokantoren door heel Nederland. Met onze eigenzinnige kijk op verzuim, vitaliteit en arbeidsomstandigheden willen we bewustwording en gedragsverandering creëren in alle lagen van een organisatie. Samen met jouw team werk je vanuit één van de regio’s met als doel: vitale medewerkers in een vitale organisatie.
Wat hebben wij jou te bieden?
Als Adviseur Arbeid en Gezondheid heb je een sleutelrol binnen onze organisatie. Je wordt altijd gesteund door een hecht team van mensen met verstand van zaken en hart voor de zaak. Je proeft de trots en het enthousiasme bij de collega’s van De Arbodienst; iedereen helpt elkaar waar het kan. Deze dynamiek zorgt ervoor dat je veel van elkaar kan leren. Heb je ambitie? Dan zijn er voldoende mogelijkheden. We moedigen eigen initiatief en ondernemerschap aan en stimuleren onze medewerkers om zowel op persoonlijk vlak als op professioneel vlak te groeien.
Daarnaast bieden wij:
- Een uitdagende functie in een ambitieuze werkomgeving;
- Een interne opleiding tot MKB Adviseur, verzorgt door NiDi business School;
- De mogelijkheid om de RADI® opleiding te volgen om vervolgens projecten te begeleiden bij verzekeraars/volmachten;
- Verbinding met collega’s door sportieve challenges, teamoverleggen en vrijdagmiddagborrels;
- Een startsalaris dat afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring ligt tussen de €2700,- en €4200,- bruto o.b.v. 40 uur;
- Een laptop en mobiele telefoon zodat jij je functie zo goed mogelijk kunt uitoefenen;
- Mobiliteitsregeling op maat, met de keuze uit een leaseauto of een mobiliteitsbudget;
- 27 dagen op basis van 40 uur (plus wat jij extra nodig hebt);
- Collectieve pensioensverzekering;
- Contract voor onbepaalde tijd;
- Een werkcultuur op basis van vertrouwen;
- Volop mogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen en door te groeien in de organisatie.
Solliciteren?
Ben je enthousiast geworden? En ben jij klaar voor de overstap en ga je voor de #carrièreshift? Solliciteer dan naar de functie van Adviseur Arbeid en Gezondheid MKB.
Heb je eerst nog wat verdiepende vragen voordat je gaat solliciteren? Geen probleem, je mag altijd contact opnemen met onze enthousiaste collega’s van Recruitment, of stuur een mail naar recruitment@paradigma.nl.
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Hoe te solliciteren?
Bij paraDIGMA groep zijn wij oprecht geïnteresseerd in jou als persoon. Dat roepen we niet alleen, maar zo richten wij ook onze sollicitatieprocedure in. Om die reden maken wij geen gebruik van motivatiebrieven, maar stellen wij jou direct de vragen die ons een beeld van jou geven. Uiteindelijk is dat voor ons het belangrijkst.
Om verder te gaan in de procedure, ontvangen wij graag antwoorden op de onderstaande vragen samen met je cv: