Korte omschrijving
32 – 40 uur, regio Noordoost ( Hengelo, Lelystad/Almere, Zwolle)
Ben jij een adviseur die graag goede gesprekken voert en er niet voor terugdeinst om daarbij soms de grenzen op te zoeken? Wil jij echt een verschil maken en vind je het leuk om bij te dragen aan bewustwording en verandering van gedrag in alle lagen van een organisatie? Solliciteer dan nu bij De Arbodienst als Adviseur Arbeid en Gezondheid!
Bij De Arbodienst werken collega’s met veel plezier en gedrevenheid aan een belangrijk doel: vitale medewerkers in een vitale bedrijfsomgeving.
Impact maken als Adviseur Arbeid en Gezondheid regio Noordoost
Als Adviseur Arbeid en Gezondheid is het jouw doel om verandering en groei te bewerkstelligen in organisaties zodat het verzuimpercentage daalt. Jouw werkdagen kenmerken zich door veel afwisseling. Doordat je bij klanten in allerlei branches op locatie komt, krijg je steeds weer een uniek kijkje in verschillende keukens. Jouw focus ligt vooral op het bouwen van een goede relatie met jouw klanten en hun medewerkers. Je bereikt dit door middel van de volgende werkzaamheden:
• Je bent verantwoordelijk voor een strakke regie in het verzuim- en re-integratieproces van een verzuimende medewerker, hierin maak je zelf de inschatting over de te nemen stappen en heb je altijd de Nederlandse wet- en regelgeving in je achterhoofd;
• Je zorgt ervoor dat de administratieve taken op orde zijn. Je beantwoordt alle e-mails, werkt in verzuimsystemen en belt medewerkers die in het verzuim zijn aangemeld om te vragen hoe het met ze gaat en in te schatten wat nodig is;
• Je bezoekt jouw klanten regelmatig en bent dan niet bang om gedrag bespreekbaar te maken. Zowel op de werkvloer als in de directiekamer weet jij mensen in beweging te krijgen;
• Bij jouw klanten denk je mee en adviseer je om een optimaal verzuimbeleid te realiseren. Je bent hierbij niet alleen gericht op herstel, maar ook op preventie. Omdat jij jouw klanten goed kent, zie je wat er nodig is om de kansen op nieuw verzuim te verkleinen;
• Je maakt onderdeel uit van een enthousiast inzetbaarheidsteam binnen jouw regio dat bestaat uit o.a. een (bedrijfs)Arts, Arboverpleegkundige en een Praktijkondersteuner Bedrijfsarts.
Jij krijgt bij ons het vertrouwen en de vrijheid om jouw vak op jouw manier uit te oefenen. Wij laten ons graag steeds opnieuw verrassen door jouw creativiteit en doortastendheid.
Wat breng je mee?
Je hebt oprechte interesse in mensen en hun verhalen. Je beschikt over een goed inlevingsvermogen maar verliest hierbij ook het zakelijk aspect niet uit het oog. Je wilt bijdragen aan een duurzaam inzetbaar Nederland en houdt niet vast aan standaardprocedures en protocollen. Je hebt lef en durft out-of the box te denken. Je herkent jezelf in de eigenschappen ondernemend en stressbestendig. Met het oog op ons diverse klantenbestand is het wenselijk dat je naast de Nederlandse taal ook de Engelse taal uitstekend beheerst in woord en geschrift.
Daarnaast:
• Heb je aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
• Durf je confrontaties aan te gaan en kritisch te zijn naar klanten;
• Beschik jij over analytisch vermogen om onder andere verzuimcijfers te kunnen interpreteren;
• Ben je in het bezit van een rijbewijs B en vind je het leuk om veel op pad te zijn;
• Heb je affiniteit met de Arbowetgeving.
Wie zijn wij?
De Arbodienst is onderdeel van paraDIGMA groep: de moedermaatschappij met meerdere opererende labels, gespecialiseerd in duurzame inzetbaarheid. De labels van paraDIGMA groep werken nauw met elkaar samen. Met 1000+ geweldige collega’s maken we het verschil op gebied van mens, werk en gezondheid door heel Nederland. Wij zijn ondernemend, hebben passie voor wat we doen, stimuleren anders denken en geven vrijheid om jouw eigen pad te volgen.
De Arbodienst is een gecertificeerde arbodienstverlener met regiokantoren door heel Nederland. Met onze eigenzinnige kijk op verzuim, vitaliteit en arbeidsomstandigheden willen we bewustwording en gedragsverandering creëren in alle lagen van een organisatie. Samen met jouw team werk je vanuit één van de regio’s met als doel: vitale medewerkers in een vitale organisatie.
Wat hebben wij jou te bieden?
Je krijgt veel vrijheid, verantwoordelijkheid en je komt in een gezellig team van adviseurs terecht.
Daarnaast bieden wij:
- Een salaris tussen de 2700 en 4200 bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van je werkervaring en behaalde opleiding(en);
- Een vast contract na 2 maanden proeftijd;
- Een mobiliteitsregeling op maat, met keuze uit een leaseauto of een mobiliteitsbudget;
- 27 vakantiedagen op basis van 40 uur (plus wat jij extra nodig hebt);
- Collectieve pensioenverzekering;
- Ontwikkelmogelijkheden via ons eigen ontwikkelportaal paraDIGMA University en via diverse trainingen gegeven door onze eigen collega’s;
- Een werkcultuur die gebaseerd is op vertrouwen, met volop mogelijkheden om verbinding te maken met collega’s via sportieve challenges, teamoverleggen en gezellige borrels.
Solliciteren?
Heb jij interesse in deze functie voor Adviseur Arbeid en Gezondheid? Solliciteer dan voor 30 april 2025 en vul onderstaand sollicitatieformulier in zijn geheel in.
Wil je eerst meer weten over de functie van Adviseur Arbeid en Gezondheid? Schrijf je dan in voor onze lunchbreak!
Heb je eerst nog wat verdiepende vragen voordat je gaat solliciteren? Geen probleem, je mag altijd contact opnemen met een van onze enthousiaste recruiters, je kunt een mail sturen naar recruitment@paradigma.nl
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.