Praktijkondersteuner Bedrijfsarts Noordwest

Korte omschrijving

24-40 uur, regio Noordwest (Amsterdam)

Ben jij een enthousiaste Praktijkondersteuner Bedrijfsarts, die graag ondersteuning biedt bij verzuimbegeleiding vanuit eigen expertise? Wil jij bijdragen aan duurzame inzetbaarheid bij een organisatie die anders kijkt naar verzuim? Kom dan werken bij De Arbodienst!

Bij de Arbodienst streven we gezamenlijk naar hetzelfde doel: vitale medewerkers in een vitale organisatie. Met onze eigenzinnige kijk op verzuim willen we bewustwording én gedragsverandering creëren in alle lagen van een organisatie. Kom jij ons als Praktijkondersteuner Bedrijfsarts versterken?

Jouw nieuwe baan

In jouw rol als Praktijkondersteuner Bedrijfsarts werk je onder taakdelegatie van de bedrijfsarts en ben je een belangrijk aanspreekpunt voor de verzuimende medewerker. Je neemt telefonisch contact op om opvolging te geven aan de ziekmelding en maakt een inschatting van de situatie. In nauw overleg met de bedrijfsarts geef je advies over de mogelijkheden tot werkhervatting. Je hebt de touwtjes goed in handen en zorgt ervoor dat de verzuimmeldingen en het re-integratietraject goed verlopen. Je streeft ernaar om samen met de bedrijfsarts de verzuimende medewerkers op de juiste manier te helpen naar herstel en re-integratie.

In opdracht van de bedrijfsarts werk je zelfstandig sociaal-medische werkzaamheden uit en ben je verantwoordelijk voor de rapportage. Je denkt mee, pakt initiatief en komt in actie zodra de inzet van een bedrijfsarts of arbo specialist gewenst is. Het is jouw verantwoordelijkheid om inzicht te houden in de relatie tussen medische problematiek en het maatschappelijk functioneren van medewerkers. Daarnaast ben je bevoegd om een notitie te maken van vertrouwelijke en medische informatie ten behoeve van het dossier, mits dit in de begeleiding aan de orde komt. De bedrijfsarts beoordeelt de informatie en verwerkt deze vervolgens in het medisch dossier.

Wat breng je mee?

Jij bent empatisch, bent toe aan een volgende stap en wil waarde toevoegen aan dossiers. Je vindt het fijn om zelfstandig aan de slag te aan, maar krijgt ook energie om samen te werken met collega’s.  De Arbodienst is een ondernemende organisatie; dit past bij jou!

Daarnaast:
•    Heb je MBO-4/HBO werk- en denkniveau;
•    Ervaring in de zorg of de arbodienstverlening is een pré. Een medische achtergrond is niet noodzakelijk;
•    Is kennis van de Arbowetgeving een pré;
•    Ben je klantgericht en heb je een dienstverlenende instelling;
•    Heb je een sterk probleemoplossend vermogen en ben je stressbestendig;
•    Ben je minimaal 24 uur beschikbaar. 

Wie zijn wij?

De Arbodienst is onderdeel van de paraDIGMA groep: de moedermaatschappij met meerdere opererende labels, gespecialiseerd in duurzame inzetbaarheid. De labels van paraDIGMA groep werken nauw met elkaar samen. Met 900+ geweldige collega’s maken we het verschil op gebied van mens, werk en gezondheid door heel Nederland. Wij zijn ondernemend, hebben passie voor wat we doen, stimuleren anders denken en geven vrijheid om jouw eigen pad te volgen.

De Arbodienst is een gecertificeerde arbodienstverlener met regiokantoren door heel Nederland. Met onze eigenzinnige kijk op verzuim, vitaliteit en arbeidsomstandigheden willen we bewustwording en gedragsverandering creëren in alle lagen van een organisatie. Samen met jouw team werk je vanuit één van de regio’s met als doel: vitale medewerkers in een vitale organisatie.

Wat hebben wij jou te bieden?

De Arbodienst is een groeiende organisatie waar genoeg kansen zijn voor groei en ontwikkeling. Je wordt onderdeel van een grote groep collega’s die stuk voor stuk het verschil willen maken op gebied van duurzame inzetbaarheid en de visie van de Arbodienst als geen ander kunnen uitdragen.

Uiteraard kom je ook terecht in een gezellig team. Vanuit paraDIGMA groep worden er regelmatig sportactiviteiten en uitjes georganiseerd voor alle labels.  

Daarnaast bieden wij:

  • Een uitdagende functie in een ambitieuze werkomgeving;
  • Verbinding met collega’s door sportieve challenges, teamoverleggen en vrijdagmiddagborrels;
  • Een startsalaris dat afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring ligt tussen de €2700,- en €4200,- bruto o.b.v. 40 uur;
  • Een laptop en mobiele telefoon zodat jij je functie zo goed mogelijk kunt uitoefenen;
  • 27 dagen op basis van 40 uur (plus wat jij extra nodig hebt);
  • Collectieve pensioensverzekering;
  • Contract voor onbepaalde tijd;
  • Een werkcultuur op basis van vertrouwen;
  • Volop mogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen en door te groeien in de organisatie.

Solliciteren?
Ben je enthousiast geworden? En ben jij klaar voor de overstap en ga je voor de #carrièreshift? Solliciteer dan naar de functie van Prakijkondersteuner Bedrijfsarts.

Heb je eerst nog wat verdiepende vragen voordat je gaat solliciteren?  Geen probleem, je mag altijd contact opnemen met onze enthousiaste collega’s van Recruitment, of stuur een mail naar recruitment@paradigma.nl.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Hoe te solliciteren?
Bij paraDIGMA groep zijn wij oprecht geïnteresseerd in jou als persoon. Dat roepen we niet alleen, maar zo richten wij ook onze sollicitatieprocedure in. Om die reden maken wij geen gebruik van motivatiebrieven, maar stellen wij jou direct de vragen die ons een beeld van jou geven. Uiteindelijk is dat voor ons het belangrijkst.

Om verder te gaan in de procedure, ontvangen wij graag antwoorden op de onderstaande vragen samen met je cv:
 

ZO VERLOOPT DE SOLLICITATIE
HOE ZIET EEN DAG BIJ PARADIGMA GROEP ERUIT?