Arbeidshygiƫnist

Korte omschrijving

28 - 40 uur, regio Etten-Leur, Nieuwegein, Rotterdam, Zwolle

Ben jij een ervaren Arbeidshygiënist die er energie van krijgt om met een klein team te bouwen aan de ontwikkeling van onze dienstverlening? Gezien de groei van mooie en uitdagende opdrachten zijn wij op zoek naar uitbreiding. Kun jij uitstekend adviseren over arbeidsomstandigheden? Zou jij daarnaast ook graag aan de slag gaan met praktijkgericht onderzoek naar o.a. klimaat, fysieke belasting en gevaarlijke stoffen. Lees dan snel verder! 

Jouw nieuwe baan

Als Arbeidshygiënist ben jij expert op het gebied van arbeidsomstandigheden en de negatieve gezondheidseffecten die daardoor kunnen ontstaan. Je adviseert werkgevers over het verbeteren van de gezondheid, inzetbaarheid en de productiviteit van hun medewerkers. Om deze doelstellingen te bereiken bied je bedrijven ondersteuning door het in kaart brengen van gezondheidsbedreigende factoren in de werkomgeving.  

Als Arbeidshygiënist functioneer je in een multidisciplinair team en heb je een breed palet aan taken. In onze aanpak staat preventie voorop, wat betekent dat de Arbeidshygiënist zich o.a. bezighoudt met:

  • Adviseren over het opstellen en implementeren van beleid op gebied van bovengenoemde thema’s;
  • Onderzoeken met betrekking tot blootstelling aan gevaarlijke stoffen, geluid, klimaat, biologische agentia, trillingen en fysieke belasting;
  • Uitvoeren en toetsen van de RI&E op het gebied van Arbeidshygiëne;
  • Verder ontwikkelen en positioneren van de Arbeidshygiëne voor de interne en externe organisatie.

Je neemt deel aan ons teamoverleg en bent ook geregeld aanwezig bij bijvoorbeeld klantteamoverleg, kerndeskundigenoverleg en vakinhoudelijke overleggen. Je coacht en begeleidt bij het opstellen van een RI&E en levert een bijdrage aan het door ontwikkelen van onze systematiek op dit gebied. Je verzorgt vakinhoudelijke voorlichting aan collega’s en draagt bij aan het opzetten van nieuwe dienstverlening waarbij jouw eigen creativiteit en input meer dan welkom zijn. Je werkt zelfstandig en deelt je eigen agenda in.

Je komt terecht in een relatief nieuw multidisciplinair team met zeer ambitieuze en betrokken professionals. Ons team bestaat uit 2 Hogere Veiligheidskundigen, 1 Arbeidshygiënist, 1 A&O-deskundige, 2 arbeidshygiënisten in opleiding en 1 A&O-deskundige in opleiding. Samen ga je aan de slag om onze dienstverlening uit te voeren, te optimaliseren en professionaliseren. Je haalt er plezier uit om met elkaar te bouwen aan dienstverlening waarmee wij de markt veroveren en al onze klanten verrassen met onze kennis, kunde en kwaliteit. Dit alles ten behoeve van ons gezamenlijke doel: veilige en vitale organisaties met duurzaam inzetbare medewerkers. Dat is waar wij voor gaan, iedere dag opnieuw.

Wat breng je mee?

  • Ervaring in Arbeidshygiëne (minimaal 2 jaar);
  • Een certificering als Arbokerndeskundige AH of ambitie om te certificeren;
  • Ondernemende kwaliteiten om zelfstandig te werken maar ook kwaliteiten om in teamverband projecten uit te voeren;
  • Uitstekende projectmanagement vaardigheden en het kunnen functioneren als sparringpartner voor onze klanten om tot goedlopende processen en resultaten te komen;
  • Visie op moderne arbozorg en je bent in staat om deze visie te vertalen naar toekomstgerichte dienstverlening;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en bereid te reizen naar klanten die door het land verspreid zitten;
  • Je wilt in loondienst werken en bent bij voorkeur 32 uur per week beschikbaar, 28 uur is bespreekbaar.

Daarnaast:

  • Heb je uitstekende communicatieve vaardigheden en ben je klantgericht;
  • Heb je een dienstverlenende en collegiale instelling;
  • Herken jij je helemaal in de rol zoals hierboven omschreven.

Wie zijn wij?

PDG Health Services is onderdeel van paraDIGMA groep: de moedermaatschappij met meerdere opererende labels, gespecialiseerd in duurzame inzetbaarheid. De labels van paraDIGMA groep werken nauw met elkaar samen. Met 900+ geweldige collega’s maken we het verschil op gebied van mens, werk en gezondheid door heel Nederland. Wij zijn ondernemend, hebben passie voor wat we doen, stimuleren anders denken en geven vrijheid om jouw eigen pad te volgen.

PDG Health Services is expert op het gebied van gezondheid, vitaliteit en preventie en biedt hierin dienstverlening op maat aan onze klanten.

Wat hebben wij jou te bieden?

Als Arbeidshygiënist krijg je veel vrijheid, uitdaging en verantwoordelijkheid. Je werkt in een gezellig team van professionals die je graag helpen.  

Daarnaast bieden wij:

  • Een uitdagende functie in een ambitieuze werkomgeving;
  • Verbinding met collega’s door sportieve challenges, team overleggen en vrijdagmiddagborrels;
  • Een salaris dat afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring ligt tussen de €5100 en 6100 bruto o.b.v. 40 uur;
  • Mobiliteitsregeling op maat, met de keuze uit een leaseauto of een mobiliteitsbudget;
  • Een laptop en mobiele telefoon zodat jij je functie zo goed mogelijk kunt uitoefenen;
  • 27 vakantiedagen op basis van 40 uur (plus wat jij extra nodig hebt);
  • Collectieve pensioensverzekering;
  • Vast contract na 2 maanden proeftijd;
  • Een werkcultuur op basis van vertrouwen;
  • Volop mogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen en door te groeien in de organisatie.

Solliciteren?
Vul onderstaand sollicitatieformulier in zijn geheel in, aangevuld met CV en motivatiebrief. Heb je eerst nog wat verdiepende vragen voordat je gaat solliciteren? Geen probleem, je mag altijd contact opnemen met onze enthousiaste collega van Recruitment, of stuur een mail naar recruitment@paradigma.nl
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
 

ZO VERLOOPT DE SOLLICITATIE
HOE ZIET EEN DAG BIJ PARADIGMA GROEP ERUIT?
Ga naar de bovenkant